vineri, 11 iunie 2010

Marius Baldovin

Marius Baldovin solist de muzica etno si populara in devenire

Se numeste : Marius Baldovin , elev la ,,Scoala Populara de Arta'', ,,Targu-Jiu'', in anul II la sectiunea solist vocal ( muzica usoara), Prof.Sorin Bivolaru.Cântă muzică populară şi etno şi începe să-şi facă un nume în domeniul muzical, fiind din ce în ce mai solicitat să participe la spectacole şi alte evenimente.El colaboreaza cu artistii de mare valoare cat si cu studiourile mari din Romania( audio-video) cum ar fi: Studioul Dan Junioru din Timisoara , Nelu Ciulin ,etc, si altele. Marius a fost in nenumeroase cluburi si discoteci pentru ca oamenii sa il auda.Marius Baldovin traieste intr-un Centrul de Plasament de tip Familial din Orasul Motru ,Judetul; Gorj, dar spune asa acest artist ca :,, Daca o sa i-au la facultate o sa ma mute intr-un Centru tot de tip Familial unde sunt numai studentii ,pentru ca sunt pe criterii aceste Centre de Plasament.
Marius Baldovin a fost invitat pe data 04.05.2010 si la Emisiunea,, Asa-i hora la romanii,, prezentata de Roxana Vasniuc fosta prezentatoare de la Meteo de la KanalD, alaturi de Vasile Vilcu, pe care tot eu l-am lansat in muzica pe acest artist : Vasile Vilcu.

Urmeaza Scoala Populara de Arta ,,Targu-Jiu

În urma cu doi ani a început să urmeze cursurile de canto şi muzică uşoară ale Şcolii Populare de Arte Târgu-Jiu. „Am văzut mai mulţi artişti care cântă şi nu au voce şi atunci m-am gândit şi eu să cânt. Până atunci, le cântam colegilor şi prietenilor, care mereu mă îndrumau să mă apuc serios de cântat. Am fost la Şcoala Populară de Arte. Am fost chemat să dau o probă. M-am dus şi profesorul mi-a spus să mă înscriu că am voce. Conducerea şcolii m-a ajutat să urmez gratuit cursurile de canto şi muzică uşoară, pentru că eu nu aveam bani să plătesc studiile", ne povesteşte Marius.
Acum are deja patru melodii proprii şi a participat în spectacole desfăşurate în Târgu-Jiu, Craiova şi Caracal. A fost ajutat să se lanseze în domeniul muzical chiar de către o educatoare în cadrul Centrului de plasament din Motru: "Primii bani i-am câştigat la un spectacol în Târgu-Jiu, la Casa Armatei, de Crăciun. Au fost puţini bani. Mi-am cumpărat haine, pentru că nu aveam aşa cum îmi plăceau mie. M-am luptat cu viaţa ca să îmi câştig pâinea. Am fost ajutat de doamna Victoria Bălan, pentru că fiul ei cântă la vioară si colaborează cu artişti importanţi".

Pentru totii iubitorii de muzica folclorica va rugam sa ascultati aceste piese cu acest artist ,un link :
http://www.youtube.com/results?search_query=marius+baldovin&aq=f

Niciun comentariu: