miercuri, 23 noiembrie 2011

Luminita Pauliuc in colaborare cu Marius Baldovin

Luminita Pauliuc in colaborare cu Marius Baldovin


Solista de muzica de petrecere Luminita Pauliuc,care ne dezvaluie ca de 20 de ani se afla in Franta,insa solista se bucura de succesul ei cu interpretul Nicolae Guta care a colaborat la 2 albume si care a participat cu el la TV.Luminita aduce in lansarea sa si pe un alt solist de muzica de petrecere Marius Baldovin,marturiseste pentru Saculdestiri.ro.Marius Baldovin ne povesteste ca a dorit foarte mult sa colaboreze la un proiect muzical,cu Luminita insa ea a acceptat colaborarea si mi-a explicat ca iti cunosc situatia financiara si nu doresc nimic de la tine,spune solistul de muzica populara Marius Baldovin.Luminita Pauliuc,,doresc sa il ajut foarte mult pe acest tanar care doreste o cariera muzicala,mai ales ca este si abandonat de parintii sai,si nu are niciun sprijin aproape de la nimenii.


Reporter : Cum v-ati gandit sa ajutati un tanar orfan ce doreste de a fi lansat in muzica ?
Luminita Pauliuc           : Pe Marius Baldovin,il cunosc de la TV,insa si de la cumatra mea Cornelia dansatoarea
                                     din buric,mi-a spus de el ca l-a ajutat foarte mult si daca doresc sa il ajut sa colaborez
                                     cu acest tanar cantaret.
Reporter : Stiu ca in ziua de astazi,totul se rezuma la banii pentru a colabora in muzica ?
Luminita Pauliuc           : Da asa e,in ziua de astazi se rezuma la banii,dar m-am gandit la situatia lui financiara
                                     si mai ales ca am auzit povestea lui,nu am dorit sa nu i-au niciun ban de la el.

Reporter :Multumim,pentru acest interviu si va uram o colaborare frumoasa in muzica.





Marius Baldovin i multumeste pentru colaborare lui Luminita Pauliuc


Marius Baldovin,doreste sa i multumeasca pentru fructoasa colaborare cu Luminita Pauliuc,si i multumesc ca a dorit sa ma inteleaga situatia mea,apreciez ca ea,m-a acceptat si cu aceasta situatia a mea.


Dragii ascultatori o sa va aratam o piesa intrei acesti doi solistii care impreuna au colaborat :  http://www.youtube.com/watch?v=4Bzzb_LJU1w

Niciun comentariu: