miercuri, 1 iunie 2011

Ionica Morosanu,cel mai original cantaret din zona Maramuresului !



Ionica Morosanu,cel mai original cantaret din zona Maramuresului !









Numele lui este Cimpan Ioan Morosanu , da’de strigat lume’il  striga: ba“morosanu”, ba“puiu de morosan”, sau “omu’cu palinca”.  Amu’vi-ti pune pe ras , da’ce sa faci? Au si dreptate oamenii.Ionica Morosanu s-a nascut in Satu Mare,pe 30.07.1987.



„Mi-am petrecut copilăria intr-o familie care asculta foarte multa muzica populara si cred ca ăla o fost momentu’in care m-am“indragostit”de muzica . La varsta de 7 ani am inceput studiile la scoala populara de arta”Aurel Pop”din Satu Mare , unde am absolvit si liceul . Am studiat pianu’, clarinetu si muuuulte ore de canto . In anul 2005 am venit cu trenu’la Bucuresti, cu gandu’de-a intra in sufletele romanilor prin muzica mea , veselia , pofta de viata si mandria ca-s roman . In acelasi an , in luna iunie , am semnat un contract de management cu Rba . Asa s-a nascut proiectul “Morosanu”, proiect in care datorita faptului ca am pus mult suflet , dar si multa munca , a dat roade de la bun inceput . Am ales sa cant muzica etno deoarece mi-i drag folcloru`romanesc , iar stilul etno nu face altceva decat sa-i adune la un loc pe cei care iubesc traditiile si obiceiurile tarii si tinerii dornici mereu de ceva nou .



Primele emisiuni m-au ajutat să-mi promovez muzica si dorinta de-a inveseli oamenii . Mi-am facut foarte multi prieteni prin televiziuni , carora le multumesc pentru ca au ajutat la realizarea visului meu . Apoi au venit concertele . Nu pot sa exprim in cuvinte ceea ce simteam in momentul in care urcam pe scena , in fata a 10.000-15.000 de oameni si-i vedeam cum jucau si fredonau alaturi de mine fiecare vers . Cea mai mare satisfactie a unui cantaret”



Cam atat deocamdata , da’mai am un mesaj pentru voi prietenii mei :



” Sa fi-ti prunci buni si sa petreceti mereu , ca de restu`ma ocup io”



Mai multe detalii despre artist puteti gasii pe www.ionicamorosanu.ro sau pe pagina oficiala de Facebook Ionica Morosanu .

Niciun comentariu: