sâmbătă, 4 iunie 2011

Copiii de la Centrul Social Colonie au cântat şi au participat la concursuri de ziua lor



http://www.youtube.com/watch?v=iO_8diotg4sCopilăria, sărbătorită la Centrul de Copii Joshua din Petroşani. 40 de copii au sărbătorit, miercuri, evenimentul dedicat copilăriei. Copiii au dansat, au recitat poezii şi au participat la mai multe concursuri. Evenimentul “Împreună suntem mai puternici” a fost organizat de Asociaţia Maica Precista în parteneriat cu fundaţia Herepeia.

Iniţiatorul proiectului, Marius Baldovin, le-a cântat celor mici şi le-a oferit mai multe cadouri.

“M-am gândit să ajut copiii de la Fundaţie. Le ofer un mic cadou, din bucata mea de pâine, le dau şi lor puţin”, afirmă Marius Baldovin, studentul cunoscut în mediile folclorice din ţară.

La acţiune au participat şi câţiva voluntari de la la Liceul Economic Hermes din Petroşani, voluntari care fac parte din cadrul Fundaţiei Noi Orizonturi.

“Noi am mai colaborat cu fundaţia Herepeia. Am mai avut şi alte proiecte. Am colaborat şi cu cei de la Azilul de Bătrâni din Lonea”, a afirmat profesorul, Marcela Lung.

Alături de Marius Baldovin a mai cântat pentru copiii din Colonie şi Ionel Stoica şi trupa. Mai mult, nici reprezentanţii administraţiei locale de la Petroşani nu au uitat de copiii de la Centrul Social din Colonie. Aceştia le-au dăruit copiilor dulciuri.

Niciun comentariu: