joi, 16 iunie 2011

Interviu cu Marius Baldovin, interpret de muzica populara si etno


1. Salut Marius, care sunt noutatile din cariera ta muzicala?

Marius Baldovin: Salut Blogatu, in prezent colaborez cu dansatoarele din Trupa Cornelia la emisiuni si pregatesc o noua piesa compusa de Nelut Peste.

2. Ce stil muzical abordezi in noua ta piesa?
Marius Baldovin: Este vorba despre o piesa etno care cred ca va rupe inimile celor care sufera din dragoste. In principiu, meloldiile etno prind bine la tineri.

3. Intrebarea asta o sa te surprinda. Citind raspunsul tau la intrebarea anterioara, m-am gandit la plantele etno-botanice. Ce parere ai despre acestea?
Marius Baldovin: In genere, “etno” inseamna “de la tara, din provincie”, iar botanic inseamna plante. Si fanul cosit este din acest punct de vedere un “mix etno-botanic”. Depinde ce contin acele pachete! In rest: placerea si sanatatea celor care le consuma!

4. Eu sunt impotriva etnobotanicelor, nu crezi ca foarte multi tineri au avut de suferit in urma acestor substante?
Marius Baldovin: Da, sunt foarte multi tineri care au de suferit si care, din pacate, nu fac nimic pentru a renunta la obiceiul acesta.

5. Am aflat recent ca l-ai reintalnit pe tatal tau. Cum a decurs aceasta intalnire si cum a aflat despre tine?
Marius Baldovin: Da sunt bucuros ca l-am intalnit pe tata dupa 20 de ani. El m-a vazut la stirile Kanal D. Il aprecizez ca facut acest pas. A venit la scoala populara de arta din Targu Jiu.

6. Ce poti sa imi spui despre tatal tau? Este asa cum te-ai asteptat?
Marius Baldovin: Ma asteptam sa fie asa, pentru ca nu toti suntem bogati, insa eu nu o sa locuiesc cu el acolo din cauza conditiilor, el sta intr-o baraca. Daca eram cu el si acum, eu nu aveam scoala, nu eram cunoscut in muzica.

7. Tatal tau ti-a povestit care a fost motivul pentru care ai fost abandonat. Ce ne poti spune despre acesta?
Marius Baldovin: Da mi-a povestit ca nu avut conditii, si ca mama a plecat de langa el pentru ca era de etnie rroma. Inca nu am aflat nimic despre mama, despre care tata spune ca e la Arad.

8. Ce planuri muzicale ai? Cu cine vrei sa colaborezi?
Marius Baldovin: In curand, in luna iulie voi lansa melodie etno impreuna cu Nicoleta Guta.


http://blogatu.ro/2011/06/interviu-cu-marius-baldovin-interpret-de-muzica-populara-si-etno.html 

Niciun comentariu: