miercuri, 11 mai 2011

MARIUS BALDOVIN - rasfat de noua sa iubita ! A primit de ziua lui o bratara de aur


MARIUS BALDOVIN - rasfat de noua sa iubita ! A primit de ziua lui o bratara  de aur

 Marius Baldovin se infomoteaza ca sa arate bine pentru noua sa iubita


Marius Baldovin,cantaret de muzica populara si etno, se poate laud ape bune dreptate  cu noua achizitie.Se pare ca iubita baiatului l-a rasfatat de ziua lui cu un munte de haine,si o bratara  de aur de 50 grame .


Cred ca am petrecut  cea mai frumoasa zi de nastere a mea.Mi-ar placea sa mai traiesc o suta astfel de zile de nastere.,alaturi de iubita mea.A fost superb,minunat.Am meritat sa fiu alaturia de noua mea prietena de ziua mea si ca s aarat bine,ea imi spune sa tin cura de slabire.Am petrecut cu prietenii mei la restaurant dupa aceia ne-am dus in discoteca pana dimineata am stat,precizeaza solistul de muzica populara si etno Marius Baldovin.  http://www.youtube.com/user/mariusbaldovin

Niciun comentariu: