marți, 5 aprilie 2011

Solistul de muzica populara Marius Baldovin in patul lui Roxana Vasniuc



Marius Baldovin solistul de muzica populara a devenit cantaret insa noi am descoperit ieri seara intr-un club de fitze  ca cei doi s-au intalnit sa petreaca o seara minunata.Insa noi am descoperit ca Marius Baldovin si prezentatoarea de la Emisiunea,,Asa-I hora la romanii,, de pe Etno Tv pe nume Roxana Vasniuc dupa ce au terminat distractia insa cei doi au plecat cu o masina pe marca Q7, masinei Roxanei si au plecat spre un hotel .


Roxana Vasniuc nu am facut nimic cu Marius Baldovin

Pe Marius Baldovin il cunosc de la emisiunii mele unde prezint……Nu am avut nicio relatie cu el il cunosc,imi e prieten bun,si din pacate s-a certat cu producatoarea emisiunii mele si de atunci el nu mai vine,dar insa noi suntem prietenii….precizeaza Roxana Vasniuc .

SURSA : Libertatea.ro





Niciun comentariu: